iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Tuesday, March 23, 2010

Blog sape sebenarnye Nie?

kadang2 aku pun kompius blog sape sbnrnye nie...
bukan banyak cite pasal aku. banyak cite pasal delisha (anak aku lah) je...
yela..bukan ape saje nak update kan perkembangan die je.aku yang tak mau kembang2 nie wat keje blakang tabir jelah...tapi klu ada cite terbaru pasal aku,mesti aku update kan dlm blog nie..
sekian...

2 comments:

  1. la...kire blog awk la nih..delisha 2 saper ???? kan anak awk...dah mestila p'kembangan awk pasal dier...ape daaaa....lg byk pasal die awk citer..lg suke la sy...letak la gambar b'3 1 family....

    ReplyDelete
  2. hehe...saya pun lupe nak lkt gmbr 1fmly...xde pun gmbr 1 fmly...nnt lah saya amik.

    ReplyDelete