iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Monday, September 27, 2010

Pengalaman pertama

Rendang ayam berempah

ketupat

laksa

ulam2man laksa

ni pengalaman pertama aku masak rendang n nasi impit.walaupun nasi impit segara, tapi aku mmg tak pernah plak nak amik tau bab masak2 benda2 mcm ni....oleh tu kepada sesapa yg tak pernah amik tau,bwk2lah amik tau bila mak kita masak....nnt bila dah nak msk jd mcm aku...baru sibuk kol mak tny mcm mana nak buat....tapi blaja tak de guru dpn mata aku pun main hentam je lah cara memasak nya....janji ada rupa rendang n nasi impit...kira pas lah tu...hehehee ( aku lah yg ckp pas) tak tau lah org yg mkn tu mcm mana nak telan....
aku tak buat open house pun maklumlah pekakas nak masak tak cukup...nnt kluar plak periuk2 aku yg kecik2 tu...mcm mane nak masak klu periuk kecik2...serba serbi tak de...fikiran tak panjang...tak terfikir langsung bila dah kawin nak buat open house...so brg2 kat umah ckup2 untuk fmly aku je...hehehe...
taubat..taubat...lepas ni slow2 lah aku kene bli brg2 umah...




No comments:

Post a Comment