iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Thursday, April 28, 2011

NaK G BeRcUTi

tq en.google

dah lama plan nak g bercuti ngn kawan2
tapi bz ngn komitmen masing2
yg paling bermasalah aku lah..
plan nak g bulan may ni
tapi time kwn2 lain fri aku lak bz
bz memamg bz...

bz sebab ape???
sebab hujung minggu ada test call
company yg aku kerja ni sedang rancak mengupgrade DLS ke AG
(sila jgn tanya ape benda2 tu sume ok???)
coz aku mls nak cite panjang lebar
biar lah sapa yg faham keje aku aje yg tau

kawan2...
bulan may ni bulan yg sgt2 bz bg aku..
jadual test call yg aku dpt dah tersergam indah setiap hujung minggu
bulan ni gak rakan seopis aku akan bercuti
(KERJA PUN BERDUA JE)
bercuti melaksanakan tanggungjawab kepada anak2...

kawan2...
10 hari2 terakhir setiap bulan adalah hari pembekuan aku kemana2 
xleh kluar dari kota metropolitan kuala lumpur ni
kerana hari tersebut adalah hari aku standby a.k.a on call 

mungkinkah ada masa yg terluang pada bulan berikutnya???
kawan2...
kita hanya merancang
akan tetapi
Allah swt yg akan menentukan segala2nya..

AKU PASRAH........

No comments:

Post a Comment