iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Thursday, September 29, 2011

HujuNg MinGGu YanG PeNuH CeRiTa

minggu lepas minggu bz aku cz dah sampai lah turn standby.
mcm biasa jumaat mlm sabtu kene standby utk test call kat opis
pic ni masa kat umah lagi.
aku bz siap2 kan diri n brg n keperluan delisha nak bwk g opis
yg si delisha plak amik kesempatan wat SPA.
bukan mandi lulur or mandi susu
tapi mandi nasi....sambil menyani-nyanyi riang gumbira
nasi x masuk mulut pun.habis die wat scrub muka n badan




pastu tgh mlm plak tetibe je muntah2.
tgh tido die muntah.
aku pun dah naik risau cz xpernah lagi jg mcm tu.
habis toto n selimut kene muntah...

Esoknye plak bwk delisha g klinik
risau beb sbb xpernah jd mcm tu pun
risau kot melarat n jd ape2 plak
bila delisha bgn dr tido aku pun suh delisha jln sendiri
nak tgk die lrt tak jalan..
pastu bg mkn bubur
alhamdulillah boleh berjalan n mkn





sampai je klinik xmcm org sakit pun
aktif je bermain
aku plak serba salah nak ckp kat doktor delisha xsht
tp syukur alhamdulillah xmelarat.
siang tu dah tak muntah2 lagi
demam pun xde

petang...
xlrt aku nak melayan kerenah anak aku ni
tu baru sorg,klu ramai aku makin kurus kering
nasib baik dpt jiran2 yg baik n memahami
jiran sblh aku rajin nak melayan budak2 ni
dah la belikan kolam plastik ni
rajin siap curah plak sower gel dlm tu...
klu aku jgn harap...
hehehe........
aku rasa budak2 ni mandi kencing delisha
sbb delisha je sorg yg kecik n xtau nak ckp klu nak kencing
so harus lah die kencing tanpa rasa besalah nye dlm pool tu...
hahaha....

sekian utk xtvt hari sabtu 24 sept 2011




No comments:

Post a Comment