iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Monday, December 12, 2011

Delisha Buat Hal

Cerita ni dah boleh dikatakan basi.
cite dah lama
tapi mood nak update blog mmg tersangat lah kureng
cite ni isnin minggu lepas (5 Dec 2011)
convocation SIL kat PICC
pendek kan cerita sampai lah kite org kat sini
FIL,MIL,SIL, aku, Mr suami & buah hati pengarang jantung aku
yg dah jadi pelakon utama N3 untuk ke sekian kali nya

muka bahagia belikan doremon untuk mak anjang
senyum pun lawak je muka

peace tak tinggal
aku pun sampai naik darah bila nak ambik gambar minah ni
tak boleh dok jauh dari doremon

haaaa mcm ni kan ok
tak payah nak tunjuk2 jari
ni jelah senyuman paling manis
yg delisha boleh persembahkan untuk readers sekalian

nak dijadikan cerita...
entah mcm mana time aku pgg tgn delisha die plak melompat2 n jatuh terpusing
pas tu aku rasa tangan die meletop..
alamak patah ke tangan budak ni???? ape lagi meraung sakan lah
suruh angkat tangan mula2 boleh pastu dah tak boleh.
confirm la mmg tak patah.tapi aku rasa seliuh kot.
akhirnya tertido letih menangis tahan sakit
pic kat atas ni time dah ok sikit.dah boleh la bangun n makan gula2
tapi terpaksa guna tangan kiri cz tangan kanan yg sakit

selesai konvo,singgah klinik kat rumah aku.
doktor picit2 die tahan je.tak nangis pun.
aku suruh dok balut ,tapi dok sangkut guna andoh (kain 3 segi tu)
letak je kain kat leher terus meraung mcm dah kene toreh je tgn tu.
dok bg ubat tahan sakit n ubat sapu (gel jernih)
aku yg setia dgn arahan dok tak berlengah lagi. sampai je rumah terus jln kan tugas.

tak payah cerita lebih2...
akhirnya mlm tu gak tangan delisha elok.
umpan mkn aiskrim terus mkn guna tangan kanan yg sakit tu

kesimpulannya:---

aku rasa tangan die tak la seliuh pun
sekit sikit je.

aku risau sampai tak selera nak mkn.
gambar pun tak sempat nak ambik..

ape pun syukur alhamdulillah delisha tak ape2..

No comments:

Post a Comment