iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Monday, September 24, 2012

Birthday Delisha ke 3


sebelum tu mintak maap bebayak cz n3 ni kira dah lama gak la.tp still boleh guna n tak basi lagi. majlis ni pun x sampai sbln lagi..2 sept 2012..tp kira belated birthday la. kali ni buat lebih sikit dari thn lepas.aku pun dah lebih bermasyarakat thn ni..so tetamu yg diundang pun lebih sikit..
gambar foods mmg xde dlm ni takut readers muntah cz mknn utama adalah sama setiap thn..itu disebabkan selera ikut tekak tuan tanah aka AKU..

Nilah besday girl nye.bukan puteri kayangan.
bg mkn dulu sblm tetamu dtg
klu tak huru hara jd nye..

MY Nurdelisha Sofia Saiful Adha

requested by birthday girl
nak kek princess
sponsored by makcik 


geng nyanyi...

ibu suke tgk adik hapi n teruja


SELINGAN JE..
ni buat kecil2lan je cz ajak jiran kiri, kanan n depan umah je..
pastu sapa yg lalu aku jemput.sape tak lalu aku x jemput..
teruk kan???

No comments:

Post a Comment