iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Monday, October 8, 2012

AYUH KITA BERSOLAT!!!



Tetiba rasa sejuk je perut aku ni...ooooo...rupanye tgk si anak ni solat rupanye...sejuk perut ibu mengandung...kagum tak??? mesti ada yg kagum cz si kenit ni dah pandai solat walaupun xtau bacaan dlm solat tu...hehehe...ape yg patut aku rasa kan? kagum? gembira? bangga? seharusnye semuatu mmg patut aku rasa.. tapi....






























tu semua adalah lakonan semata-mata...

cepat dik...berdiri mcm nak smyag tu.ibu nak amik gambar..
tu lah dialog aku..
dgn pantas menurut perintah sbb nak bergambar,acting lah si kenit ni

tunduk plak dik....

ok,duduk n letak muka kat sejadah..

bace..(berdoa)


ok good girl anak ibu...hehehe...aku yg jd kepala alam sebenar nye..tp mmg aku dah latih lah die.ikut aku n ayah dia solat..kdg2 nak.kdg2 dah kepala angin,tak nak...sekurang2 nye tau la solat tu mcm mane..slalu aku skodeng die solat sorg2..ada lah 1 rakaat je..kdg2 betul tertibnye.ada masa lintang pukang.tau2 dah berdoa je..

sape yg terbaca blog aku ni tau la cite sebenar..klu tgk kat FB tu igt betul2 la smyg...hehehe..

jgn marah........


No comments:

Post a Comment