iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Friday, January 3, 2014

MAHIR ILHAM part 2



part 2 ni nak cerita pasal amik baju n beg kat sekolah. start 1/1/2014 - 5/1/2014 mak bapak boleh ambil barang2 mcm uniform, baju sukan beg n name tag sementara. sesiapa yang nak register hari ni pon boleh. boleh buat skali je terus. xde lah jadi mcm aku. tapi aku memang sengaja pergi banyak kali pun n bayak Delisha sekali. biar die xrasa kekok bila dah start sekolah nnt. sekurang2 nye dia dah pernah la tengok cikgu2 yang ada kat situ. liranya pendedahan awal kat sekolah baru.

beg sekolah yang sediakan. tak digalakkan bawa beg sendiri masa sekolah. beg tu dah siap tulis nama n no telefon pihak sekolah.kalau ape2 jadi orang lain tau la budak ni dari sekolah mane.
beg die petak melintang. memang xcun desing nye. tak menarik pun aku tgk. kalau sekolah tu tukar bentuk,warna  n design beg  tu lebih ke jiwa budak2 lagi menarik aku rasa.

selingan. dalam kete.snap pic dari bawah je. tau pulak malu nak snap pic dari atas. nanti org nampak.


katek nye anak saya.hehehe
selekeh sikit,tapi tetap comel di mate ibu

uniform sekolah. kene pakai hari Isnin sampai Khamis.
mcm baju anak patung. comel. saya suka..saya suka...

baju sukan. pakai setiap hari jumaat. tapi topi tu simpan untuk event besar sikit mcm sukan or lawatan

ni je barang2 yang di ambil. buku-buku masa hari sekolah nanti cikgu bagi.

Delisha dgn Uniform sekolah barunya.
tahun ni pakai saiz M

bergaya dengan baju sukan..

No comments:

Post a Comment