iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Friday, December 4, 2009

03 Dec 2009

huh berlalu nya 03 Dec 2009 begitu sahaja...

tak de catitan untuk besday aku yang ke-26 tahun ni...
tepat pukul 00:00 malam 03 dec 09 terdengarlah di telinga ucapan dr org pertama sape lagi, laki aku la..en saiful adha...tapi mase 2 aku tgh tido.so,xde erti celebrate klu aku dah tido...nnt aku boleh naik angin klu mase beradu ku diganggu.

siang nye plak aku kerja la mcm biasa.bz plak hari ni.maka letih la bdn aku.ptg amik permata hati ibu kat umah pengasuh.....alhamdulillah rezeki. akak tu bagi nasi tomato...selamat aku tak payah masak mlm ni..balik aku n en saiful pun melantak la.

selesai melantak,nak tido kan permata hati ibu konon nya...ape dah jadi? dengan ibu pun terlelep sama.sedar2 dah pukul 00:00.dah masuk ahri baru la...

so good bye la 03 Dec 2009... kene tgu setahun lagi la nampaknya...
harap2 ada la cite best untuk tahun depan.

No comments:

Post a Comment