iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Monday, December 7, 2009

Delisha kene selsema

kreok...kreok.....
ai perut pagi lagi dah berbunyi????
aku nak pose hari ni.maklumlah nak ganti sebulan pose lepas....
aku semangat bangun sahur pkul 5 pagi tadi. tapi knp plak bleh pedih lak perut pagi ni...
agaknya aku mkn ptg smlm je.mlm aku tak mkn...aku 1 flm tido awl.tak tau la ape sbbnye.
si permata hati aku tak brp sht,kene selsema plak.sian aku tgk die ssh nak bnafas.
sebagai ibu yang penyanang,xsampai hati nak biarkan permata hati ssh nak bernafas. aku pun ape lagi, dgn penuh rasa kasih syg kat permata hati,aku pun sedut la hingus..eeeee.... skali fikir mmg geli,tapi naluri keibuan yang buat ibu n ayah sggup wat mcm 2.
lps mandikan permata hati aku pun ikut la petua org lama2. nak kurang kan hidung bb tersumbat.
aku gosok kunyit hidup kat lesung batu pas 2 serbuk2 tu letak kat hidung bb.selawat la 3 kali.alhamdulillah boleh la permata hai ibu tido mlm tadi.
nak upload gmbr x bleh plak.kemre dah berkecai,kad reader lak xde nak amik gmbr kat handphone.lain kali lah ye kwn2....

1 comment:

  1. la....siannyer delisha mama...zahra pun selsema...semalam g klinik...klu budak2 demam..cpt2 bawak g klinik..antibodi die lemah..tp zahra x suke makan ubat..jgn kate zahra..makcu die pun x suke makan ubat..hehe...

    ReplyDelete