iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Tuesday, January 19, 2010

Alhamdulillah Ayah dah semakin sihat

lepas balik keje minggu lepas aku terus kemas2 bailk kg nak tengok ayah. Almaklumlah sejak ayah kuar dr hosp aku blum berkesempatan jumpa ayah lagi. Last jumpa ayah mase tu ayah kat ICU,xsedar lagi mase tu.3 minggu kat hosp mak lah yang setia jaga ayah.
3 minggu ayah masuk hosp. seminggu lebih kat ICU. start aku g kursus ayah masuk hosp,hari aku habis kursus ayah pun kuar hosp. tapi hari ayah kuar hosp tu aku tak sempat nak balik cz aku kena balik kg en saiful amik permata hati aku kat sana. kenduri pun aku tak balik cz xsempat. ayah kuar hosp hari sabtu, wat kenduri hari ahad,petang. so mmg xsempat la nak balik.
Syukur Alhamdulillah senang hati bile tgk ayah dah semakin sihat. xde lah mcm dlm ICU dulu. tapi ayah xboleh bjalan sangat lagi. dok kat wheel chair je. badan ayah nampak susut la.. sepanjang kat kampung makin hari aku tgk ayah dah semakin sihat. alhamdulillah....
aku nak ucapkan byk2 terima kasih kat sedara-mara, org kampung n sesape je yang dtg melawat ayah kat hosp n kat umah n sama2 doa kan kesihatan ayah. tak lupa tqvm kpd semua doktor n nurse yang jaga ayah sepanjang ayah kat ICU n wad biase kat hosp kuala pilah.

1 comment: