iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Tuesday, January 12, 2010

KURSUS DAH SELESAI





Alhamdulillah aku dah selamat menghadiri & menjalani kursus induksi HSBB kat TMTC Taiping.
Start 21 Dec 2009 - 09 Jan 2010. tiga minggu tu..... bleh sasau aku rindu kat anak ooo...... tapi kene kuatkan semangat niat g nak keje.Alhamdulillah dpt lah aku bertahan.

Dah sampai sana mcm2 dugaan. baru sehari kat sana ayah plak msuk wad kat hosp kuala pilah.
2 hari pelas tu ayah kene msuk ICU plak.

Mcm2 aktiviti kat sana. kelas smp mlm.weekend pun ada aktiviti gak. ape pun best g kursus tu, byk gak la ilmu yang aku dpt.

Aku tak sbar2 nak balik nak jumpa anak aku...ibu dah rindu sangat kat anak ibu.... seminggu en sepul jaga dua minggu lagi mertua aku jaga kat kampung..

Sekarang bermula la hidup aku seperti biasa bersama en saiful n anak aku NURDELISHA SOFIA.....

1 comment:

  1. salam mila..
    mila igt angah x?kwn ika,ala..kiter jmp ms kenduri kawen member yazid ms kiter dok muda2 belia dulu tu.igt x? igt x? yazid member husband angah, wad.
    huhu..dh byk bg clue ni...kalo x igt gak, tnya ika.
    mila dpt TM mane?
    angah dulu HSBB induction-7, kt TMTC taiping gak.
    skang ni angah kt Tgkt 4, Kelana Jaya, under group IT

    ReplyDelete