iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Tuesday, April 27, 2010

aku rasa bosan!!!

kobosanan tahap gaban dah ni....
keje kat tempat aku ni tak ramai org. aku ber2 je.minggu ni n minggu dpn akak opismate aku ni cuti nak kawin kan anak die.so tinggal lah aku sebatang kara di tingkat 4 ni...begitu jugalah keadaannya kepada akak opismate aku bile aku plak yang bercuti..
kalau bawak toto ni pun best gak.bleh tido sampai ptg, pastu time balik aku pun balik lah mcm org biasa.hehehe....idea yang xmembangun langsung! sebab aku ni pekerja jg berdedikasi lagi jujur so aku pun tertonggok lah kat opis ni tanpa kemana2. mmg niat aku bgn pagi tadi nak bekerja.nak cari rezeki yg berkat lagi halal untuk membesarkan anak spy anak aku dpt membesar dgn sempurna n menjadi akan yang solehah.
time bosan2 mcm ni aku pun teringat kat anak aku.klu aku bwk die g opis pun boleh ni.aku pun xde ape nak buat.baik jaga anak kat opis. ni plak idea gila!!!!igt opis ni laki aku yang punye ke? so tak jadi lah..
last2 update blog lah.tapi tak de topik plak. layan je lah ape yang terlintas kat kepala.
tak tau nak cite pasal ape ni. nak cite pasal anak? blog ni pun dah penuh cite pasal dia je..nak cite pasal laki, aku ni xreti nak cite pasal laki.laki aku, aku je lah yang tau..
xpelah...aku pun tak tau nak tulis ape.tgk tv jelah.

2 comments:

  1. uhuhuhu..cian nyer...kalo bosan, ko layari lar blog2 kitaorg ni sampai ilang bosan nyer..tp kalo dah kitaorg x update blog, bosan gak kan asyik baca yg sama jer,..

    ReplyDelete
  2. yelah,tgu ko update blog sthn skali...

    ReplyDelete