iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Tuesday, April 6, 2010

Manje IbU aDa PiLiHaN sENdiRi

x suke mainan ni!!!!!

tak tau lah ape salah ko anak ayam...aku ngn sepul bekenan tgk anak ayam ni melompat2 mase g pasar malam kat nanding..aku pun bli lah untuk manje ibu dgn harapan manje ibu suke ngn mainan ni...
sampai je rumah aku pun terus lah pulas2 skru kat bdn ayam ni, make telompat2 lah si anak ayam depan manje ibu... tapi yang wat aku x caya manje ibu boleh buat x tau je.tak menarik perhatian manje ibu langsung! "ape lah ibu n ayah ni ble mainan bodoh mcm ni kat aku". ayat tu lah yang berlegar2 dlm otak manje ibu bile tgk anak ayam tu melompat kot.

sibuk memerhati dulu...

dah mule dpt idea...

ape lagi....selamat lah tren. mcm monster rampas tren....
Minggu depan nye plak ayah bli lah tren ni cz xpuas hati manje ibu ni xberminat kat anak ayam tu.mmg manje ibu pandang tren ni mase aku bli anak ayam tu. tapi aku yang buat kesimpulan sendiri anak ayam lagi best cz manje ibu boleh kejar bile anak ayam ni melompat.. ternyata manje ibu ada pilihan sendiri..
sampai je rumah bile aku dah bagi tren bergerak,manje ibu terus dtg kat aku. punya lah berminat kat mainan ni...ceria je muke bile tgk tren ni bergerak..

No comments:

Post a Comment