iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Wednesday, June 2, 2010

Aik, DaH BuLaN 6?

GamBaR sEkaDaR HiasaN

Begitu cepat masa berlalu sekarang ni....pejam celik...pejam celik...dah setangah tahun kite semua dalam tahun 2010 ni... umo pun dah semakin meningkat.bile org tny umo aku, aku senyap kejap cz tgh pk brp umo aku...rupa nya dah 27 tahun.... mcm tak caya je....dah makin tua lah aku ni...dan semakin matang..(hehe matang ke aku ni?) kire ok lah dr dulu....memang masa menyemburui kita skrg ni...seminggu rasa sekajap sgt. g keje balik keje tau2 dah sebulan berlalu...gaji pun dapat n selesai...pas tu muncul lah bulan seterusnya...sama gak...akhirnya setahun lah berlalu..aku pun tak tau mcm mane nak ckp cz aku rasa masa terlalu cepat...
Tapi syukur alhamdulillah cz Allah bg keizinan untuk aku hidup sehingga hari ini...di kurniakan kesihatan yang baik, hidup dikelilingi org2 yang aku sayang, dah ada keluarga sendiri... bahagia aku rasa...semoga kebahagian ini kekal hingga ke akhir hayat.
esok? aku pun tak tau lagi ape yg akan jd...harap2 semuanya akan menjadi lebih baik...

No comments:

Post a Comment