iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Wednesday, June 30, 2010

ToLoNG.....akU MaSiH LaPaR!!!!!!!

1 perisa jagung, 1 perisa vanila

lauk daging (tak tau masak ape) n bendi goreng

Alhamdulillah.... ni lah rezeki aku hari ni.....
tapi aku masih rasa lapar lagi....roti perisa vanila dah selamat bersemadi dlm perut aku.
nasik pun dah setel...tapi x mampu nak habiskan cz sayur die tak sedap...hidung aku dpt menghidu bau udang kertas yg dicampurkan sbg perencah...bau mmg tidak menyenangkan hidung lalu mematikan selara aku..so aku kene simpan satu lagi roti yg sedap ni utk aku mkn time aku tgk cite she wolf nnt...
oklah...cau cin cau.....she wolf dah nak start...

2 comments:

  1. emmm...alah2 bau nih...delisha nak adik ker ??? jgn amal makan byk...badan dah naik...sikit pun die x kesian kat kite nak turun semule...so...biarla tulang...jgn jd daging mcm sy k...

    ReplyDelete
  2. tak mungkin lg delisha nak dpt adik...tgu lagi 4 or 5 thn lagi kot...mmg xbest pun bau die...tak bleh lwn awk msk...ltk asm keping baru ada selera...xle berlendir...eeee...

    ReplyDelete