iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Thursday, July 29, 2010

Aku XCdent!!!!!

nak tanggalkan bhgn yg terkopak

nasib baik ada Mr.Eng ada cutter nak potong keping kete ni...

ni rupa asal kete sblm kejadian

Petang semalam ( 29 julai 2010) masa nak kuar dari pagar opis aku, si kancil putih ni terlanggar pak kete sorang uncle cina...kete die toyota rush...apa lagi kancil langgar rush teruk lah si kancil...tapi Syukur Alhamdulillah kami semua tak ape2...untuk pengetahuan semua bukan aku yg drive kancil ni...mcm biasa lah Mr. suami slalu anta n amik aku keje...
kancil putuih ni lah satu2nya kendaraan yg kami ada....so mcm mana nak g keje klu kete msuk wad? ada sesapa yang bermurah hati nak bagi aku pinjam keta die??????hehehe....
duit.....duit.....terbang melayang2. nak report pun aku dah nampak brp helai duit yg melayang....
tak lupa gak nak ucap bebanyak TQ pada adik2 guard n rakan2 di TM bandar tun razak yg membantu n bertanya kabar..
pic ln xsmpt la nak snap...krg mcm reporter lak aku bz snap gambar padahal aku yg accident...lg pun aku tkut tgh sbuk2 snap pic aku plak yg kene sondol ngn kete...selamat plak nyawa aku...

1 comment:

  1. lor...nasib baik ko xde apa2..nnt bg tau saiful..drive hati2 k

    ReplyDelete