iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Friday, July 2, 2010

Alhamdulillah hutang puasa dah setel


Syukur kehadrat Ilahi kerana dgn keizinan nye aku telah pun selamat menggantikan puasa aku tahun lepas sebanyak 30hari (kerana aku bersalin) dan 6 hari tahun sebelum nye (kerana tak sempat ganti cz aku kawin time raya n sebulan lepas majlis aku disahkan mengandung)so tak sempat lah nak ganti...
menunya hanya lah nasi goreng yg di goreng sendiri sahaja...malas nak msk cz dgr cite Mr sepul on diet... aku pun dgn bendulnye msk sepinggan utk aku je...hehehe...rupanya die pun lpr gak...tulah sape suruh eksen ngn aku...aku pun satu lurus bendul tak tentu tempat...so kene bg lah die sikit...nsb Mr sepul dpt bini berhati mulia ni...klu tak.......hehehe..

2 comments:

  1. waaaa....menarik nampak nasik goreng nih...compem sedap...

    jujur betul awk masak sikit jer..sian sepul...ajid t'cabar klu dgr org masak sikit2 nih..haha...

    tahniah la yer...b'jaye gak awk ganti....terror la...

    ReplyDelete
  2. hehehe....tu bkn nasi goreng sy...amik dr mr google...sje tak bg tau...biar org ckp sy pandai msk..hahaha

    ReplyDelete