iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Monday, October 25, 2010

@ sungai congkak

muka tak puas hati kene dok dlm pelampong

ape barang ni ibu letak adik dlm benda ni

NA NAK!!!! NA NAK!!!!

last week g lah piknik kat blakang rumah je @ sungai congkak. tu pun sbb aku punya SIL yg ajak.nak harap aku 3 beranak nak g sendiri? jgn harap. aku sememangnya malas nak g tempat2 mcm tu stakat kami bertiga je. pic tak dpt nak amik byk pun. terlupa. aku bz meng interprem kat kemre org lain je.

ceh! mmg tak sangka budak ni mmg anak sepul. SUKA AIR!! klu ikut aku mmg hampeh lah.tak de ape yg aku suke melainkan dok melengkar kat umah je.klu dah tak suka tu mmg byk la alasan yg aku cipta.xnak mandi sungai coz nnt x slesa nak tukar baju. xnak mandi laut takut ombak bwk aku kat tegah2 nnt..TU SEMUA HANYALAH ALASAN SEMATA2.

ni pun dah raoud ke2 budak kecik ni mandi. kali ke2 ni dah tak pakai baju. kali ni aku pun terpaksa lah turun skali coz dah geram plak. aku pun belikan lah pelampung ni sbb takut kot budak kecik yg rasa dah besar sgt ni demam or sejuk.bila letak je, die boleh ckp NA NAK!!! NA NAK!!!  rupanya nak dok berendam dlm air.nak dok ats pasir..

rupanya manje ibu dah tau main air ye... tak pe nnt ibu rajinkan dir bwk manje mandi n piknik lagi ye sayang....

No comments:

Post a Comment