iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Monday, November 1, 2010

TQ 4 UR SUPPORT...


last saturday turn aku standby so this week aku kene dtg ofis wat keje ape yg sepatutnya aku buat.keje nye amat lah senang.juz call sape yg bertanggung jawab utk setel kan keje masing2...senang kan? klu keje mcm ni sume org nak keje mcm aku...tapi teramat lah boring cz dari pagi sampai ptg aku kene dok je kat ofis yg sunyi sepi tu...klu aku sorang..mau gila meroyan lah teguling2 dok ofis.
As usual....anak n mr suami adalah peneman setia aku klu klu kena keje luar dari ofis hour...tak kira lah mlm or siang...TQ kalian berdua coz menyudikan diri meneman aku walaupun terpaksa rela..dpt gaji ibu blanje mkn ok?????!!!!

get ready nak g opis ibu

NURDELISHA SOFIA 14 BULAN

bila dah tak betah lagi dok kat opis kene lah bawak kluar
main lah menatang ni kat tesco

release tension kat tesco dulu....

No comments:

Post a Comment