iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Friday, February 18, 2011

aKsi LePaS MaNdi

cawan tu wajib ada coz nak bagi manje ibu tertib dlm bilik air
klu tak, tak boleh duduk diam




semenjak otak dah pandai berfikir ni mcm2 aksi manje ibu yg buat ibu sentiasa rindu n igat kat manje ibu...
ni dah jadi rutin delisha lepas mandi..dah siap lap2 bdn mesti nak lari. tu yg buat aku terjerit2 panggil die.klu org dgr mcm aku ni ada anak 3..tapi lagi kuat aku jerit lagi laju die lari..kene lah pujuk walaupun hati aku tengah membara..."meh sini...dia anak manje kan...manje ibu kan...adik budak cerdik..meh pakai pempers dulu ye" tu lah antara dialog aku..kadang2 tu tak makan pujuk pun...

ape lagi aku pun start jadi monster lah...aku tangkap je...adik igt adik kuat sgt lari ke? mane nak lari klu umah sekangkang kera?

1 comment:

  1. hehehe....shame shame puppy shame...(ikut gaya sebutan amzar)

    ReplyDelete