iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Tuesday, May 24, 2011

RoMBoNgaN KaRMiZaLLiYaNi & FaMiLy ke LaNgKaWi (HaRi KeTiGa)

hari ketiga (last day at langkawi)

breakfast kat hotel je cz rugi klu tak g sbb mmg ada sedia breakfast skali
delisha mkn bubur nasi je
makn sikit main je lebih

slagi tak penuh meja jgn berhenti amik
tak habis tak pe janji amik
mcm mana nak habis????
mknn yg pedas pu jd manis
bukan manis cikit2..
manis bebena
xde bintang yg perlu di bagi klu bab mknn breakfast kat sini

lepas breakfast amik angin kat luar
layan alif n delisha nak tgk laut

mata budak 2 org tu tetap nak tgk laut gak
mak2 je yg gila bergambar

yani n her family

my family :)

ika n her lucky

alif n delisha dah check out
delisha bukan kerek hidung tapi nak tunjuk peace...
baru pandai naik kan satu jari je

ni lah masa yg ditunggu2....
tak ingat dunia dpt tgk barg2 kat sini...
klu ikutkan setiap satu jenis barang kat sini aku nak beli
tapi kos(semua aspek) tak mengizin kan

shoping coklat plak..
sbb aku bukan penggemar coklat so bli cikit2 je
ni kat coco valley murah dari tempat lain

sikit je aku punya barang
ole2 untuk emak,mertua,jiran2 n pengasuh
nasib baik kene tax RM10 je..


kat jeti tgu feri
delisha tido keletihan

hasil borongan aku n yani
sikit je kan???
org lain tu aku tgk lagi banyak
kite org ni kotak je yg besar
isi sikit je...

mlm tu singgah penang smula cz nak amik barang
barang2 lebihan tapisan ke langkawi
yg kite org tinggal kan kat umah ika
harap2 xjd lah balik kl mlm tu gak
tapi pujuk punya pujuk dari perlis sampai penang
tak berjaya gak,dah puas aku n yani wat janji manis kat laki masing2
tetap tak di layan gak
laki masing2 dah tau semua tu mesti janji palsu semata2..
sampai kl pukul 6.00pagi 22/5/2011
TAMAT LAH PERCUTIAN KARMIZALLIYANI KE LANGKAWI

walaupun letih tapi aku puas hati n sangat2 gembira
ape yg di plan sume menjadi
n syukur alhamdulillah semua nye berjalan lancar
kami selamat pergi n selamat sampai ke rumah masing2
selesai.....

untuk cite lagi detail klick lah kat sini

No comments:

Post a Comment