iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Wednesday, June 1, 2011

BuDGeT 2011 DaH Setel!!!!

Bonus 2010 yang aku dpt baru2 ni dah selamat aku gunakan
dah setel tak bersisa..
hehehe....
tapi bukan nye aku berjoli untuk diri sendiri tau
walaupun dah setel duit tu aku kerjakan tapi aku puas
puas sbb?????
aku dpt berjalan2 ngn Mr suami, anak n kwn2
memudahkan kerja aku basuh baju
sihatkan bdn cz xde la minum air karat2 lagi

lepas ni dah xde @ tak boleh nak beli ape2 lagi cz budget pun dah setel
kene tunggu thn depan klu2 ada rezeki n panjang umo




dah dpt bibik baru 6.5kg
senang sikit kerja aku
tapi rahsia tau....
sebenarnya bukan lah duit aku 100%
aku paksa Mr suami share ngn aku gak

ni bibik lama aku 3kg je semi auto
kene basuh banyak kali klu baju banyak
tu yg tak larat
bibik lama ni dah selamat Mr suami kekah kat jiran

Bio Aura water filter
mak aku beli mahal ni...
tapi aku beli murah je RM600
bkn 2nd hand,baru ada warranty card lagi
berganda murah dari mak aku
harap2 aku tak ditipu cz benda ni murah sangat

sesapa nak boleh roger aku
tapi aku nak jual RM1000
harga tak boleh kurang
sbb aku nak cepat kaya
heheh...joke je

tak ketinggalan
kuda baru aku
motif beli adalah untuk keselesaan balik kampung
adik beradik n kaum keluarga pun boleh tmpg sekali

No comments:

Post a Comment