iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Wednesday, February 22, 2012

MaCaM TuLaH aKu HaRi-HaRi

676 Episod
2.00ptg-3.00ptg
ni cerita indon.
layan gak la klu dah boring
tgk episod pun dah ngeri.entah bila la nak habis

140 Episod
3.00ptg-4.00ptg
cerita maxico kot.
boleh tahn gak panjang cite ni
tp cerita die ok la.tak merepek
heroin die mmg meletop!! cun siot!!!

tak jumpa plak brp episod
4.00ptg-5.00ptg
ni cerita philiphina
baru je cite ni.
mcm best je.

ni semua cerita kat TV3
sesi petang dlm jadual aku
pagi aku tukat2 la chanel nak penuhkan masa lapang
kdg2 pagi aku bz sikit buat kerja
tu yg tak berapa nak follow
sambil buat kerja sambil baca paper or jalajah blog utk tambah ilmu pengetahuan.

tu jadual time aku tak bz
klu bz jgn kan tgk tv,jam pun aku tak sempat tgk.

aku bukan curi tulang.
tp skrg kan dah zaman IT
semua kerja guna system,
dah xde keje berhempas pulas sampai kluar peluh
cuma kdg2 tu otak la kene perah nak takel fault.

so sekian.

No comments:

Post a Comment