iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Thursday, May 10, 2012

RETREAT---LATIHAN MOTIVASI


Cerita ni kisah lanjutan GPS aku.Aku terpaksa bermodal bli GPS sbb nak g kat sini lah.
HOTEL SERI MALAYSIA BAGAN LALANG,SEPANG
pendekkan cerita selamatlah aku sampai ke tempat yg dituju dgn selamat
perjalanan aku dari ofis bandar tun razak ke bagan lalang ni amik masa lebih kurang 2jam
bile guna GPS mesti lah mcm ada JPJ or polis trafik kat sebelah
aku pun bali kali pertama guna benda tu.so,dgn tertibnya aku follow arahan.
laju sikit dah kluar suara suruh ikut had laju yg ditetapkan

main entrance hotel ni..
xdo ekon pun...lelama tgu berpeluh gak aku

pekerja contoh
antara muka2 yg sampai awal

memperkenal kan AGM baru
En.Razif Jailani
hehehe....muda kan??? aku rasa die lah AGM termuda kot..
aku rasa je..

kumpulan 1
aku sorang je bunga yg mekar di tengah2 kumpulan kumbang

tak ramai pun
nilah semua peserta
perempuan boleh kira berapa kerat je

Bowling padang

gaya mesti kene ada..
hasil xseberapa pun tak pe
BOS lah katakan...

baling belon air...

kurus gagah perkasa tarik tali
1kali menang 2kali kalah= kire kalah lah tu

osoom...
berebut tempat

sepetang di pantai..

acara penyampaian hadiah
(menang bowling padang)

pagi sebelum balik...erobik..
lompat sikit...joget sikit...
balik umah sakit satu badan
terkejut beruk urat2 aku

bergambar ngn semua peserta



ni gambar semua termasuk urusetia
boleh kira berapa je perempuan
mmg mcm ni lah kerja kite org
nak jumpa perempuan mmg susah


TAMAT..
akupun selamat sampai rumah
ALHAMDULILLAH
1st time drive sorg jauh sikit

No comments:

Post a Comment