iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Tuesday, May 15, 2012

SENDIRI RAIKAN HARI IBU


selamat kembali menjengah ke blog aku...semoga korg dpt la info serba sikit tentang aku..utk kwn2 yg kenal ngn aku..mcm ni lah hidup aku..ok2 je..hehehe perasan je lebih...budget glemer je..tp yg pasti kwn2 terdekat mesti baca update psl aku...

kembali ke topik yg aku nak story ni...baca tajuk je dah merobek hati sendiri..tapi xde nak touching2..be storg!!! jgn tunjuk kite lemah dihadapan org lain..hehehe(termotivasi plak).ni story pasal hari ibu ahad lepas..kami semua ni kire senasib lah...membawa hati yg lara mengenyangkan perut..

destinasi yg dituju adalah MALEE CLASIC SEAFOOD(lebih kurang mcm tu lah nama kedai tu) kat sg kantan,kajang.sapa2 nak g mesti memenuhi syarat2 yg ditetap kan.

syarat pertama: LAKI masing2 perlu ditinggal kan.bagi peluang kat bini2 ni nak berfoya2

syarat kedua:anak pun kene tinggal ngn bapak masing2. sebab tu kite org terpaksa tipu anak..konon nye ibu2 ni nak g kerja

syarat ketiga: xde...huhuhu


sorang kesedihan..sorg lagi kegumbiraan..
plus minus kami hapi...


wajah2 kaum ibu yg bersalah kepada anak sendiri..
ni lah jiran2 semakan aku..ape2 bab pesta mkn memkn ni mesti muka ni tak tinggal
dari kiri--aku yg muda remaja,kak mas,kak ana,cikgu murni,kak wan,kak lin & kak ton

makanan pertama sampai..
pulut mangga..
ada plak desert yg sampai dulu..
tp sapu semacam je..

makanana kedua sampai
songtam---kureng sikit..
pahit sikit..xtau tang mana yg pahit tu

makanan ketiga sampai
ayam kukus halia---best

makanan keemapt sampai
khailan goreng ikan masin--so so je

muka kenyang..ops!!!terselit plk ibu saudara (delisha) disitu
bila nasi sampai aku pun xde masa nak amik gambar
ni pun gambar time dah habis mkn

bahagianye bila kenyang..
mknn yg lain2 tu yg biasa2 je
siakap steam,bawal sweet sour,udang goreng tepung,asparagus,
tomyam,telor dadar dll la..
air fresh oren(yg xberapa nak fresh pun)n teh o panas

bile dah kenyang hati pun senang,jom pulang ke rumah..
byr sendiri2 kene la RM200/8=RM25 seorg.

No comments:

Post a Comment