iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Monday, June 18, 2012

Alhamdulillah ayah dah semakin sihat

2 minggu ayah kat ICU
direhatkan.kene bagi ubat tido cz ayh xboleh bernafas sendiri
kene guna alat bantuan penafasan
sedih bile tgk ayah mcm ni
dup dap...dup dap...jantung bile masuk kat ICU ni

minggu ke-4 ayah kat hosp
dah dok wad biasa
dah boleh bercakap cz suara pun dah kluar

tu...tgk leher..
dah kene tebuk cz dokto kene kluarkan kahak yg jd penghuni tegar paru2
yg buat ayah xboleh nak bernafas.lg pun paru2 bayk yg rosak dari elok
almaklumlah ayah ni pencinta rokok
harap lepas ni ayah boleh jadi pembenci rokok sbb rokok tu lah penyebab penyakit ni..

ni plak gambar kaki si cucu..
2 gambar atok yg semakin sihat tu hasil snap dari cucu ni lah..
atok dah beria pandang kemera dia boleh amik gambar kaki  plak..
kecik2 dah pandai buli atok...




Ai bagi tgk gambar dulu pas tu baru boleh cerita panjang..tu pun klu jari aku rajin nak menaip lelama la. N3 kali ni bercerita pasal ayah yg check in  hosp kuala pilah. HOSPITAL TUNKU AMPUAN RAHIMAH. Dari 22 Mei 2012 sampai lah hari ni masih setia di hosp tu.mak lah peneman setia ayah sepanjang ayh sakit.tiap2 hujung minggu je aku balik tgk ayh n basuh baju2 mak n hantar semula. stakat tu je yg boleh aku buat utk mak n ayah..kdg2 pk mcm ank tak guna je..tapi as a wife tanggung jawab aku lagi besar kat husband...

tiba2 je idea aku terbang melayang2 hilang entah kemana utk berkarya...potong stim je...menci tau..nampak sgt aku ni mls nak perah otak bekerja nak kluarkan idea..
 

No comments:

Post a Comment