iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Tuesday, June 12, 2012

JANGAN LARI!!!!!!!


Jangan ca alip bot ye bile tgk muke aku ni...tak baik mengeluh....tapi nak gak komen diri sendiri..
ape dah jadi??? baru anak satu dah muke pucat lesi mcm ni...nasib baik kaler tudung n baju tu match gak...mmg ada perbezaan kalau nak banding zaman bujang n zaman mak2 ni..nak ngadap cermin lelame mmg dah tak menjadi keutamaan lagi. dah tak berminat nak mengikuti pekembangan..org dah pakai tudung tebelit2 kat kepala..aku blasah je tudung sarung..lagi cepat dan mudah bersiap. no make-up2 mcm dolu2...pakai compak powder, conteng celak n calit lipstik sikit,siap! boleh kluar g keje..janji ada keler sikit..xde lah mcm mayat je g keje..taku nnt aku yg pitam bile tgk cermin..hehehe...

oooohhh karmila!!!!....harap lepas ni aku lebih rajin menjaga penampilan diri supaya lebih semagat utk bekerja n terus hidup...(mcm nak mati la plak)


No comments:

Post a Comment