iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Monday, October 21, 2013

BIRTHDAY DELISHA KE 4 TAHUN



Baru berkesempatan nak update pasal besday delisha.dah lebih sebulan gambar2 ni aku peram kat pc je.

syukur alhamdulillah Allah murahkan rezeki kami. dapatlah buatkan sambutan ulang tahun puteri kami ke 4 tahun.. setakat ni die masih solo tak berteman, boleh la buatkan setahun sekali untuk die.kalau dah berteman nanti kene bagi laluan kat adik die pulak buat besday.. setiap tahun dapatlah jugak aku buatkan untuk die walaupun kecil2lan. yang penting ada kek nye..sambil tu boleh nak bersedekah kat jiran2 buat mkn2 sikit. disebabkan Delisha lahir bulan puasa, so besday die aku buat la sekali ngn open house...menu tiap2 tahu adalah nasi impit n rendang..tahun ni gantikan makanan wajib LAKSA ke SUP pulak..mee,bihun n kuey teaw.. sampingan untuk budak tu goreng lah nugget n sosej.. tak lelap tido aku memasak sendiri..adalah adik aku tlg potong2 ape yang patut.

mari lah sama2 kite layan gambar kat bawah.tak larat lah nak upload semua gambar..gambar semua dah upload bundle kat pesbuk je..

tahun ni nak kek pooh tapi kedai tu xde plak gambar pooh
Micky mouse pun boleh la 

Delisha n the geng

mari nyanyi tiup n potong kek

alhamdulullah semua selesai.
makanan pun cukup2 je..
tetamu datang dari pukul 3ptg sampai la mknn habis (dlm pukul 9mlm)

No comments:

Post a Comment