iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Monday, October 28, 2013

SKILL BERGAMBAR DAH MERUDUM





Fuh!!! semput amik gambar sendiri. Dah lama gile rasanye xamik gambar muka sendiri. Bukan muka sendiri je xamik, gambar org lain pun dah tak amik. aku yang dah tak suka dgn teknologi or teknologi yang dah tak terima aku ni???

snap punye snap muka sendiri bile tgk 'eh apesal teruk sgt muka aku ni???' ape dah jadi. kemre dah merajuk dengan aku ke? dah tak mcm dulu lagi. Bile amik gambar tu jadi je. maksudnye muke tu ok la walau tak cantik tapi tetep comel...wekkkk...jangan muntah ye.xbaik tau. kecik hati perut kite nanti..

Rupanya nak amik gambar sekarang ni dah x boleh nak senyum2 simpul lagi. dah tak laku wokey!!! muke dah keras. cuba tengok gambar basar sebelah kiri atas n gambar kecil sebelah die tu..Gambar macam tu kene sengeh lebih sikit biar nampak gigi. dah sikit punye lebar aku sengeh tu!! macam tu je hasil nye???

gambar besar sebelah kanan kat bawah tu n yang kicik2 tu aku senyum2 manje je..ingatkan dah cun habis la..tapi hasil nye nan hadoo yo...

kesimpulannye, bile dah makin tua ni tak payah la ko nak bergambar sendiri mcm remaja lagi. kalau nak bergambar sendiri pun ko kene usaha lebih utk sengeh supaya muka baru nampak ceria. dah 3 siris ni muka dah keras. kemre pun dah tak berapa nak suka. dah xde istilah foto genik lagi. foto getik ada lah.tapi ni semua untuk org yang taraf hidup mcm aku jela. yang sentiasa n bertambah cantik tu sila abaikan nasihat aku ni.

sekian bersiaran untuk kali ni.

Wassalam...

No comments:

Post a Comment