iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Friday, February 19, 2010

Jalan2 cari makan



nampaknye bukan ibu je yg letih, permata hati ibu lagi letih...mcm die lak yang dukung ibu....


setelah sekian lama aku tak g KL (area Jln TAR n Masjid india).semenjak aku kawin aku dah jarang g sana.masa mengandung lagi la aku ni malas nak g tempat@ yang sesek mcm 2.semalam (13 dec 09) baru la aku jejek kan kaki kat sana smula. 2 pun sebab makcik laki aku dr johor datang umah aku. sian lak klu die org je g.nnt aku ni mcm xbercampur ngn org ln lak.

sampai je sane akite org g SOGO dlu. aku cite la kat permata hati aku yang baru prtm kali smp kat pusat bandaraya 2 kenagnan aku zaman bujang2 dulu.heheh.... sian s permata hati, bkn dok jauh pun,tapi tak pernah pn bawak permata hati ibu jln2 kat sane. asik ikut ibu n ayah g K4, tesco or HERO je g bli barang dpur.

tapi, pd pendapat aku mmg bagus aku tak bawa si permata hati kat tempat2 mcm 2. terdedah pd pencemaran. terpaksa plak sama2 sedut asap kereta n bas kat sane.tak pe lah manje, kite dok je kat langat 2. tenang dari kesibukan kota, dapat hirup udara segar n nyaman hari2 kan. biar permata hati ibu sihat.... tgu besar sikit lah baru ibu bawak delisha jln2 kat sana ye.

kat SOGO Tok Cu n makcik suryati belikan permata hati ibu baju...tq semua..












No comments:

Post a Comment