iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Monday, August 30, 2010

Delisha 1 tahun

sori mutu gambar tak memuaskan
almaklumlah guna npon je..

xboleh hilang dr pandangan mula la meraung mcm kena dera..
dah pandai rasa x slmt bila dok sorg2

ni lah minah keriting...tambah plak rambut yg dah serabai


baca buku sementara nak tunggu ibu n ayah berbuka puasa

aik die perasan plak ibu snap pic die time tgh goyang2 bdn sambil tgk cite upin & ipin

skrg ni manje ibu dah pandai baca (belek2 je) buku. tapi kene hati2.....klu biarkan lama2 nnt kene koyaklah jawabnya....xpe..page yg dah terkoyak tu ibu dah selotip kan...so dah nampak mcm biasa je hehehe....
harap2 dah besar nnt manje ibu jadi org disegani & dihormati ye...

APE PARASAAN AKU BILA ANAK DAH SETAHUN???

mestilah teruja....yang paling pentingnya aku sendiri pun tak sangka yang aku dah ada anak. kagum gak kat diri sendiri cz aku pun bolah jaga anak mcm ibu2 lain jaga..pehhh...bangga kat diri sendiri. perasaan syg tu mmg tak dpt lah nak digambar or di ceritakan kat org lain..
almaklum lah detik2 ni tak kan dtg semula... sambut besday yang pertama...
pagi2 lagi aku dah tgu nak wish kali pertama kat anak aku..(tp dia plak yag bgn dulu) segala nya yang PERTAMA kali ni...lepas buka pose plak aku bwk kek n nyanyi hapi besday untuk anak aku. walaupun delisha tak teruja tapi aku tau dia hapi cz mata die tak lepas pandang je aku (terkejut dgn kejutan ibu kot) tapi kesian hanya kita berTiga aje....
rasa ibu plak yg beria2...ape pun akan buat ibu excited lakukan hanya untuk manje ibu..

1 comment: