iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Monday, August 23, 2010

Menu Berbuka hari ke 12

sambal ayam (ala2 sambal minang kot)
teringat time dok merali house dulu.

kacang panjang goreng
(mmg nmpk sgt pemalas.kacang je tegolek2 xde benda lain)
bukan tak nak letak tapi cili dah habis ter blend wat msk sambal ayam

Semalam aku dpt masak dgn tenang nya cz si manje tido.sbb tu gak lah aku sempat nak snap pic..msk yg sng2 je cz aku je yg berbuka terkam nasik(alasan...sbnr nya aku tak tau nak msk yg gempak2). Mr suami mkn kuih je dulu...tapi menu yg ln dah tak sempat nak snap cz si manje dah bgn n suka buat kacau...mmg tak dpt nak mkn dgn tenang bila ada manje ibu..dah letak mknn dlm pinggan utk die tapi ttp gak nak terkam mknn dln pinggan org.
to Mr. suami.... sori lah cz dpt bini yang tak pandai msk ye...kite mkn ape yg ada je lah...

No comments:

Post a Comment