iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Tuesday, June 28, 2011

bersosial @ sg congkak


last week sempat lah aku bersosial @sg congkak
walaupun mlm sebelum tu aku bersengkang mate
bekerja demi sesuap nasi....ceh! syahdu sungguh
hehehe

pergi 6 org tak termasuk si kenit
tapi makanan mcm nak kenduri

balik dari kerja sempat lah aku goreng bihun
wat besarkan perut (sbb org tua kata xbleh mkn sebelum mandi)
tapi klu dah nama piknik mmg best la mkn--berendam--mkn
byk lagi lah menu nye

spegeti--sanwish--ayam goreng--nugget--bihun goreng
(klu salah spelling jgn komen tau)
mknn ringan2 n tak lupa ayam bakar
ayam bakar resepi aku..
hantam sajalah janji rasa ayam


pic kat bawah ni tak de yg sedang bermandi manda
hanya ada seorang puteri yd tertido keletihan main air


memang bahagia tido kat sini dgn angin sepoi2 bahasa
& desiran air sungai yg mengalir


teratak alia RM10 sewa nya...
klu kat kg aku pondok mcm ni ayam pun tak nak tido
(sbb ayam kat kg aku suka tido atas pokok)
kat sini boleh buat duit lagi



kesian...
sempai guna sekali je
dtg kali ke2 dah bocor plak
aku beli kat sg congkak
aku buang pun kat sg congkak gak

No comments:

Post a Comment