iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Tuesday, June 14, 2011

KATAKAN TIDAK PADA JERAWAT!!!!!!

senyum ni bukan tanda bangga tau...

ARGHHHH!!!!!!!
BENCI!!!!!!! TIDAK!!!!!!!!

lihat lah sekalian umat manusia keadaan muka aku sekarang
hormon gatal ape yg tgh aktif dlm bdn aku ni pun aku tak tau
jerawat tumbuh bagaikan cendawan
JEWARAT BATU....JERAWAT HALUS2...
semua cukup pakej
pakej lengkap family jerawat

camne nak buat ni...
mcm mana nak stopkan dari jerawat2 ni tumbuh subur kat muke aku..
susah nye hati...

nak kata aku salah pakai ape2
aku rasa tak kot
dari dulu sampai sekarang aku pakai benda sama je

TOLONGLAH sekalian umat manusia
tolong lah aku mcm mana nak solve kan problem MR. J ni...

No comments:

Post a Comment