iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Wednesday, January 2, 2013

01.01.2013



Assalamualaikum....selamat bersiaran untuk pertama kalinye di tahun 2013 ni...
tak de nak ucap hapi new year pun. mcm biasa nak cerita pasal anak lah..tahun 2013 ni aku nak anta delisha  sekolah..010113 register delisha kat PASTI pusat asuhan tunas islam..
jom kite layan je gambar2 kat bawah ni.


mata pun sembab lagi..
sebelum kluar layan upin & ipin dulu..
kasut sekolah xde saiz..so ibu bli je kasut putih..
murah n mudah..kalau kotor basuh n lap je.
xperlu jemo..

oh my anak..
pejam celik..pejam celik dah nak masuk 4 tahun rupanya..
anak ibu dah boleh g sekolah

pekena roti canai lepas register...
cikgu pun mcm tak caye je...sbb delisha kecik sgt nak g skolah..
INSYAA ALLAH anak ibu boleh..

bli baju 2 pasang je..saiz S 
nasib baik ada saiz...
manis je muka klu ikut kehendak hati die..

tulis jgn tak tulis...

nilah kehendak hati..
tak boleh tidak..

wah...muka ada senyum..
rajin ayah tlg iron kan baju anak..


bekilat hidung meraung..
adalah yg tak kena tu...

nama saya Nurdelisha Sofia bt Saiful Adha
umur 4 tahun...
saya akan bersekolah di PASTI AS SYAKIRIN pinggiran delima..
harap2 saya boleh sesuaikan diri di sekolah nanti dan boleh pergi sekolah hari2.
saya tak sabar nak naik ven sekolah...




No comments:

Post a Comment