iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Friday, November 30, 2012

FIRST TIME BER-CD




boleh la..first time pakai.
aku pun xteror lagi 
ni aku pakaikan 1 lapis je insert nye
klu 2 lapis tebal sgt

view blakang..


dua beranaK sama teruja klu bab2 banda baru ni.tambah plak baru jumpa.
ala-ala jakun jap.tapi dpt snap 2 keping je gambar.
aku dah sentap bile sepul kata aku ni tersgt over.xsempat2 nak pakaikan.
die suh tgu nak tido dulu baru bg anak die pakai.
tapi aku fedulik ape..hak aku,aku yg beli,bkn pinjam org punya pun.
ibu n anak sekepala..delisha mmg sentiasa berpihak kat aku punye.
klu nak gaduh mesti aku menang.sbb hakim kat umah tu berat sebelah.







No comments:

Post a Comment