iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Tuesday, April 16, 2013

KOLEKSI BARU BUAT RUMAH BERSEPAH



Nilah hasil klu suka tgk kat mudah.com PERINGATAN kat diri aku jangan marah kalau ramah bersepah sebab aku yang terlebih over dari anak bab beli mainan ni...yela,dulu masa aku kecik2 mana ada mainan ni. bila dah beli untuk anak dpt jugak lah aku lepas gian main kejap.. best jadi budak2 ni..seronok je.xde masalah pun..

bila tunjuk je gambar mainan ni kat delisha terus die tak sabar2...hari2 tanya bila nak beli mainan masak2 die..aku pun kalau boleh sebelum nak terus terbang g beli sebelum die tanya.tapi bile kenangkan bila beli on9 ni lambat sikit dpt..terus g ajak my sepul g cokit cari mainan ni...plan nak g GM tapi dah singgah kat kedai toy terus jumpa yang jenis mcm ni.aku terus angkut jelah.malas nak g banyak kedai. boleh sawan kejap klu g kedai mainan budak2 ni..budak lelaki dgn mainan budak lelaki..budak perempuan lagi la mcm2 n murah2.... 
hasil survey kat makcik mudah.com

siap pasang belum letak stiker lagi...by ayah
ayah pun excited.balik awl nak pasang mainan ank..

RM75  
siap tampal stiker-by ibu

thumb's up!!!!

sukanye....tp kene kontrol sikit..

mari memasak...
dapur tu siap ada lampu.nampak mcm api lah konon..
ada bunyi lagi..bunyi mcm lauk tgh menggelegak..
kuat pulak tu...stress jap bila delisha memasak

bawah tu ada oven...

kat oven pun ada bunyi
bunyi macam kite masak kek guna oven..


kalau tak nak main,boleh la simpan punggan mangkuk
dalam oven tu..



bukan main rajin memasak..
dari petang semalam sampailah pagi ni
sampai tertinggal ven sebab nak masak sarapan


solehah betul anak ibu..
siapkan makanan dulu sebelum g sekolah



nilah menu nye..
pagi,petang,siang & malam
tetap menu yang sama


fuh!!! setengah hari nak update n3 ni.dari pagi smp tgh hari baru siap...sebab curi2 update...ai is bz today...

1 comment:

  1. menariknya mainan delisha ni.. teruja nengok.. nakbelikan untuk ufairah jugak lah.

    ReplyDelete