iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Friday, April 26, 2013

TERIMA KASIH

Syukur alhamdulillah sebab sale payung dapat sembutan hebat kat TM ni terutama kat menara TM dan bangunan annexe 1&2..sampai hari ni ada lagi yang order.tapi Mr Suami ai dah bz kat PWTC pulak.sebab pesta buku dah start.

terima kasih kepada meraka yang membeli...rezeki kami sekeluarga..

ada jugak customer yang siap hantar gambar kemeriahan proses jual beli payung..aku promote n amik order je. Sepul yang akan hantar payung kat customer.aku xboleh la nak hantar.xsanggup nak ngulo...nnt tak berkat pulak gaji aku...




tqvm kepada EN Abdul Rahman dari Annexe 1 yang sudi emailkan saya gambar ni.


No comments:

Post a Comment