iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Thursday, May 2, 2013

PEPLUM DRESS

amik makcik mudah
yang selalu buat aku tak keruan
**gambar diatas bukan delisha..haha tetiba plak rambut delisha lurus

dari FB sampai la bawak ke blog ni aku nak cerita pasal peplum dress ni...baju mempelam  telah buat aku jatuh cinta kepada nya..senang cerita bju ni ala2 baju saloma dulu2..kembang kat bawah pinggang..masa kecik2 dulu mak aku ada gak buatkan aku baju saloma ni..tapi sekarang ni dah upgrade sikit fesyen tu..ikut peredaran zaman la..

aku klu dah nak tu memang nak sgt2 dah tak boleh nak sabar lagi. sebab dah tak de pilihan aku terpaksa beli on9 gak..beli on9 ni aku kene sabar lah sikit.kene pos dulu. kalau boleh aku nak je g terjah kedai.cash & carry..balik boleh terus pakai. tapi xde sapa nak layan otak gila aku ni...

kali ni beli untuk delisha dulu..tapi aku ada tgk peplum utk raya budak2 punye...serius terus jatuh cinta pandang pertama...sebelum raya ni bli kan delisha dress mcm gambar ni. boleh pakai g jenjalan...kira terubat jugak la nafsu sarakah aku kat baju ni.

esok (jumaat) baru org tu nak poskan..ala....xsempat la nak bagi delisha pakai balik kampung. balik kampung nak mengundi...lima tahun sekali beb baru dapat peluang memangkah...excited weh nak exam. dah lima tahun study ni...

No comments:

Post a Comment