iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Monday, November 1, 2010

sape nak teman kan aku.....

ni lah suasana ofis (rumah kedua) aku.
ni baru kat meja je...

minggu ni seminggu aku bercakap sorg2 lah nampak nya.sbb ofis mate aku cuti.. ni lah nasib klu kerja ber2 je..bila aku cuti ofis mate aku plak bercakap sorang2...tapi nasib abik lah aku ada tu...tu....benda petak yg bercahaya tu...dapat gak lah mengurang kan keboringan aku sorg dlm bilik yg luas ni...

ni plak control room...luas kan???
kapet merah!!! harus lah kan aku ni peminat setia warna merah...
pc mmg bayak.tapi bukan bolah FB pun...
meleleh air mata darah pun tak kan dpt FB kat sini coz pc ni sume dah di systemkan utk buat keje..

ni baru aku tunjuk pic control room n tempat aku melepak2 je...belum tunjuk bilik yg ada alat2 n mesin2 lagi.tu sume aku yg keje jg..kene pasti kan benda tu sume dlm keadaan baik n sihat agar aku pun boleh senang lenang bekerja.
stakat ni alhamdulillah aku boleh lah wat keje bila kene tinggalkna sorg2.stakat yg biasa2 tu aku boleh lah cover..tapi klu yg tenat2 tu kene tny yg pakar lah. so perlukan talian hayat...
keje aku sekarang mmg tak de kene mengena ngn aku belajar dulu...mmg aku masuk keje ni  dgn 0 knowladge...
tapi jgn cepat mengalah. kene set dlm pikiran yg AKU BOLEH! blajar slow2 lama2 nnt mesti aku boleh.
klu dah belajar mesti boleh...

so,kepada sesapa yg rasa kerja die org tu susah...mesti yakin kan diri sendiri yg KITA BOLEH!! dimana ada kemahuan di situ ada jalan.

No comments:

Post a Comment