iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Tuesday, November 2, 2010

Delisha @ rumah pengasuh

Bukan aku g skodeng umah pengasuh pun ye...mmg pic ni kat umah pengasuh delisha...tapi die org yg rajin mms kat aku...

pic ni baru lepas mkn...kat umah pengasuh

aku risau plak tgk perut budak kecik ni.....klu pakai baju mesti lekat tang perut tu
cacing ke ada dlm perut tu...nak pandai2 bli ubat,ai...takut plak aku
tapi budak ni mmg makan banyak tambah2 klu kat umah pengasuh...
nampak sangat lah aku ni mmg tak pandai masak...budak yg kecik ni pun tau..
hehehe...ape nak buat...dah nasib badan..


menompang kasih kat pengasuh..

syukur alhamdulillah coz delisha dijaga oleh pengasuh lagi baik dari aku....
kat umah pengasuh, ada die sorg je + 3 anak pengasuh tapi sume dah besar2...
tapi budak ni ngade2 ckit...memerintah je...
memang manje la sangat.
sifat mengongker tu mmg jelas kelihatan...tak sedar menompang je kat umah tu..tapi mcm dia plak tuan rumah.
klu ibu yg jg sendiri mesti dah kurus kering mcm ibu gak.
stakat ni senang la hati aku tinggalkan delisha time aku g keje.
bila amik delisha time aku balik keje lapang je rasa dada coz anak dah cantik ber bedak n kemas serta wangi.
yg sedih nye budak kecik ni plak xnak balik..dok melekap peluk ibu pengasuh die..
sbb nye ada lagi perintah nye...nak g taman or nak raoud2 naik moto dulu...

1 comment:

  1. wah,kecil2 anak ko dh pandai mengarah ko ek..dia sukala duduk umah pengasuh dia,boleh dia arah2,kalau dgn ibu dia,mesti kena pok punya..hhhahahaha....makin comel la anak ko,geram aku,per rahsia anak ko comel gitu..bgla petua...blh guna nak dptkan anak cun nnti...ahhahaa

    ReplyDelete