iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Wednesday, November 3, 2010

Bila DaH BoSaN!!!!!

Bila dah bosan mcm2 yg kita buatkan? mcm ni lah keadaan aku bila bosan keje sorg2 kat opis,pas tu keje plak tak berapa nak ada. manusia mmg tak reti nak bersyukur...bila bz, bising2 letih la..tapi bila dah bagi keje rilex2 je pun banyak bunyi plak...tapi aku bersyukur coz dpt keje mcm ni hehe....
keadaan ni sama je bila aku bosan tak de keje n tension bekerja.

bosannya bila dok sorg2 kat opis ni.....

keje pun xde nak buat....so buat aktiviti sendiri je...

apa lg. bergumbira sorg diri lah kat opis...amik gambar sndr!!

ni lah peneman setia dikala aku boring...TV ni lah menghidup suasana

buat senamam..lompat sorg2....bersenam kan baik utk kesihatan

dah ptg baru ada keje...dah setel fault kene wat test kol
nak make sure junction OK

ceh!!muke gumbira je bila fault recovered
mmg 1 kepuasan n ketenangan bila fault dah recover..
klu tak, risau mmg tak bleh tido mlm dibuatnya...


1 comment:

  1. ko kerja bahagian per mila?kalau aku,aku tido la..hahaha...kurang2 ada gak tv,aku ini layan tenet jela memanjang sampai mata aku dh berbinar2..sampai tak tahu nak buatper...kerana kebosanan yang teramat sgt

    ReplyDelete