iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Wednesday, December 29, 2010

AKU DAH SEMAKIN MAJU!!!!!!!!!! HAHAHA

view depan

view blakang

TOLONG JGN KOMPLIN GAMBAR TAK DE KUALITI OK!!!
mmg aku amik gambar guna npon cap ayam je


Dulu gile beli kan baju perempuan untuk delisha...
sekarang baru aku perasan yg aku tak pernah pun belikan delisha jeans...
asik pakai gaun je....sampai betis pun dah hitam..hehehe.....

sebenar nye bukan nak cite pasal ape pun....
juz nak bagi tau kemajuan yg dah ada kat aku....
sluar ni aku beli on9 kat mudah.com kire hebat lah aku ni kan...
slame ni g redah je bli kat kedai...
sbb dah xde sgt keje nak buat aku pun on9 shopping lah...
kepada sesapa yg dah mmg lama bergelumang dgn on9 shopping ni tolong jgn kluarkan suara korang untuk ketawa kan aku berdekah2 ok...
sepatut nye korang pun turut berbangga atas kemajuan diri aku ni...

so nak cita lah sikit ape yg tak best nye bila kita shopping dpn PC je
-mmg lah tak puas coz tak dapat nak rasa nikmat bershopping mcm shopping 'manual' tu
-tak dapat nak try2. (hasil nye sluar ni mmg muat2 je kat delisha) klu ditakdirkan tiba2 delisha membesar dgn pantasnya,alamat bau kedai pun xhilang,sluar dah xmuat..
-barang yg kita beli pun tak la dpt on the spot,on the dot.....kene tunggu 2 or 3 hari bekerja baru sampai. (sbb aku ni jenis klu dah bli bersemangat waja terus nak try)
-jgn sampai tertipu plak.duit dah bayar barang xdpt2.nyanye...
-kadang2 jd mahal ckit cz ada kos penghantaran.(so yg ni aku bli yg xde kos penghantaran)

bab kelebihan sila lah berfikir sendiri. tak kan aku nak list kan gak.nnt mcm nak buat karangan plak.
hahaha....

FIKIR2 KAN DAN SELAMAT BERFIKIR....

No comments:

Post a Comment