iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Thursday, December 30, 2010

SYABAS!!! MALAYSIA JUARA PIALA SUZUKI AFF

HAHAHA.....bukan nak cite pasal bola pun. saja wat gempak je.sasapa yg kenal aku mesti tau aku  ni buka peminat bile or ape2 sukan pun...hehehe teruk kan aku ni. tapi tak pe.aku amik tau gak lah...ape pu sebelum aku merepek lebih panjang aku pun nak ucapkan tahniah gak kat pemain2 malaysia.tu je lah yg dpt aku ucapkan kat dieorg.

cite pasal bola mlm tadi.aku nengok kat umah je.mr suami pun nengok kat umah gak...tapi aku tak la ngadap tv je.nengok sambil lipat baju.klu dok ngadap tv ko igt kain baju yg tak berlipat tu boleh menari2 n lipatkan diri sendiri ke?oh, tentu tidak sama sekali. nak tunggu tangan ku gak lah melipat n wat keje umah tu sume...hai,emosi plak aku klu cite bab keje umah yg tak kan pernah habis ni...

selain pengulas sukan yg mmg dah ada dlm tv, kat umah aku ada pengulas extra sampai mengganggu pamandangan kami untuk menonton tv yg tak sebesar screen kat dataran merdeka tu...yg lebih menjadi masalah pungulas kat umah aku tu mmg tak dapat difahami bahasa nye.

so layan je lah aksi2 si manje ibu ketika berlansungnya perlawanan bola Malaysia VS Indonesia malam tadi

tengah mengulas

alamak, pengulas dah naik syekh lah

alamak salah cium plak...patut nye nak cium gol keeper malaysia

amik bola dlm bakul mainan


ayah kene tiup dulu bola ni...

delisha menyepak bola membawa ke pintu gol

alamak!!! terjatuh plak dgn tibe2..

tak goooolllllllllllll!!!!!
delisha berjaya menyelamatkan bole dari masuk ke dlm gol..

HEBAT KAN MANJE IBU ALL IN ONE

1 comment:

  1. salam...apa khabar?...lama tak jumpa...ingat lagi tak kat sha....comei sgt delisha.

    http://thegoldenrosereturn.blogspot.com/

    ReplyDelete