iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Thursday, December 16, 2010

HARI SABTU YG RAJIN

gambar sekadar hiasan


sabtu lepas aku terajin plak nak buat kan Mr suami roti jala...ermmm....bunyi mcm best je kan...
dah sekian lama Mr suami tunggu roti jala hasil air tgn isteri..
slalu Mr suami komplen masa sebelum kawin dulu ckp smua kuih aku reti buat...
KAH!!!KAH!!!KAH!!! awak tertipu wahai Mr suami....
aku pandai buat kuih????? bukan kuih je aku tak pandai..cekodok pun tak reti sama skali...
dah kawin baru kluar belang...hahahaha
klu nak mkn cekodok Mr suami lah yg tukang bancuh.aku amik part goreng je....

berbalik cite roti jala...
dipendek kan cite alhamdulullah jadi bab rupa..bab rasa pun boleh tahan lah kot (aku agak jelah cz xde komplen apa2) sbb aku dah sound awl2 klu komplen ape2 ni lah last aku buat kan die spesis kuih.
roti jala cicah kari ayam....untuk memudah kan keja aku untuk hari tu kari ayam tu sebenarnya adalah menu mkn tengah hari hehehe.....
senang keje...tak payah lah aku nak dok kat dapur dari pagi sampai petang....
skali masak untuk dua waktu mkn....
bijak...bijak

tapi maaf lah gambar sebenar tak sempat diambil atas sebab2 MALAS....

2 comments:

  1. wah..nyam..nyam..nak jugak rotio jala..lamanyer tak makan..aku ni dah mcm mengidam plak..semua benda ko masak aku nak makaann..aahahhaha

    ReplyDelete
  2. hahaha...meh la yani dtg umah aku mkn roti jala....hehehe....nnt ko rasakan sendiri!!!!jgn sampai tercabut gg mkn roti jala aku dah la..

    ReplyDelete