iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Monday, January 17, 2011

BETUL.....TAK TIPU PUNYE CITE!!!!!!

Semalam aku terjaga dlm pukul 3 pagi.pastu g dapur rasa mcm nak mkn.tapi malas plak. so, juz check2 keadaan rumah je.bukak pintu depan nak tgk gril berkunci ke tak.check tingkap depan tutup or tak sambil2 tu jengok2 kat luar kot2 ada plak penyangak nak curi kete jiran2. tgk kete aku ada kat parking tak. bila sume ok aku pun masuk bilik sambung tido. golek2 tak dpt tido.entah bila aku tertido aku pun tak sedar.

Tengah2 aku tido aku mcm terjaga.nak tau ape yg aku nampak? Ada lembaga putih atas kepala Mr suami..hehehe.......tapi benda tu lah la seram or ada rambut panjang.aku nampak lembaga tu berdiri je atas kepala mr suami.mesti korg tertanya2 mcm mana aku boleh nampak lambaga tu atas kepala mr suami kan? sebabnya aku tak boleh tido n aku kene ubah posisi aku tido baru aku bolah tido( tido ala2 kurang a**r lah tu, kepala aku dok sebaris ngn kaki mr suami)  aku nampak sekali imbas je. pastu bdn aku jd x boleh nak bergerak. mate pun dah tak boleh pandang kat tempat lembaga tu berdiri. yg aku ingat lembaga tu mcm org lelaki n mcm pakai kopiah je..tak kan hantu plak pakai mcm tu kan???? atau malaikat dtg melawat or nak bagi tau mmg aku kurang ajar tido mcm tu?  mcm2 lah ayat yg aku baca cz nak bagi badan aku ni boleh bergerak semula.akhirnya dpt gak bergerak.tapi memang serius mmg tak takut n menggerunkan. ni maybe pengalaman pertama aku berhadapan dengan situasi mcm ni (seoanjang yg aku ingat lah)

2 comments: