iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Friday, January 21, 2011

Join Contest

aku bukan nak anjurkan contest or nak join contest pun
saje nak kagumkan diri kat sesapa yg rajin sgt join contest.

AKU?????
memang tak rajin pun. ada try join skali je.
tu pun saja nak test power reti tak join contest.
MENANG????
harap maklum aje lah...

ada org rajin anjurkan contest.
ada gak yg buat duit kat blog ni.

AKU????
sangat2 tak rajin 
ape yang aku tau,
tujuan aku ber blog ni saje2 perasan je
cite pasal kehidupan aku untuk tatapan kawan2
semenjak tinggal kan zaman yg bergelar student
aku dok dlm dunia aku je
rumah ------- ofis --------rumah
dah jarang bersosial

KAWAN???
memang dari dulu rezeki aku bekerja kat tempat tak ramai
boleh gak lah dikatakan tak de org.
TAPI,,,,,
aku suke keje mcm ni
tak payah bercakap byk2
otak pun tak serabut
dan yg sgt2 penting tak STRESS..

bila dah kawin n ada anak
lagi lah menjadi2 tak bercampur.
tapi ngn jiran2 aku mesra lah.
dunia aku ngn suami n anak je
nak g mane2 mesti sama2

TAPI
bukan lah belangkas
aku je saje bodoh kan diri tak nak berdikari
hehehe....untuk kesenangan hidup aku gak

No comments:

Post a Comment