iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Wednesday, January 5, 2011

Selamat tahun baru .....2011....

walaupun dah boleh dikira lambat aku still nak ucap SELAMAT TAHUN BARU tahun 2011 kepada semua. Harap tahun 2011 ni akan memberi lebih kebahagiaan, keberkatan kepada kita semua..

Tahun 2011 ni aku buka dgn bercuti di kampun Mr suami...org habiskan cuti tahun hujung tahun kan..tapi aku bukan habis kan cuti tahun aku menghabiskan cuti ganti sempena cuti hari krismas n tahun baru.So aku juz 4ward kan cuti2 tersebut ke tahun baru ni...kira rezeki delisha lah dpt bercuti lebih lama kat kg ayah cz dpt plak cuti extra 31 Dis 2010( harap sedia maklum kepada semua rakyat malaysia cuti apakah pada hari tersebut)tak perlu lah aku bercetia panjang lebar bg tau cuti ape pada hari tu..

N3 tahun 2011 ni tak de gambar je kawan2.cz xde gambar terbaru utk sajian kawan2 semua.

No comments:

Post a Comment