iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Friday, January 21, 2011

just to remind you

dpt gak aku simpan jerawat aku...kire ok lah tu.xketara sgt.


yg ni mcm kerengga kan??? perasan je..bukan ramping mcm kerengge.
tapi kepala plak jadi besar mcm kerengge.


HEHEHE.....

xde de ape pun sebenar nye.

saje nak refresh ingatan korg sume kat aku.

seje interprem kan 'wajah' aku.kot2 lah ada plak yg dah terlupa mcm mane rupa aku.

almaklumlah aku ni dah lama tak jumpa ngn kawan2...

bz jadi isteri solehah n ibu misali menguruskan keluarga yg tak gak terurus2 semenjak 2menjak ni.

hahaha pada hal dok menjala je kat umah...tapi rahsia tau.jgn bagi tau org lain plak.


No comments:

Post a Comment